title

Психолінгвістика, 2009, Вип. 3

Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”]. – Переяслав-Хмельницький: ПП “СКД”, 2009. – Вип. 3. – 260 с.


Титул 
Зміст 
Відомості про авторів 

ПСИХОЛОГІЯ

Ахутина Т. В.  Роль правого полушария в построении текста  10-28

Богуш А. М.  Психолінгвістична концепція егоцентричного мовлення Жана Піаже  28-34

Василькевич Я. З.  Семантичний диференціал як метод психологічного аналізу особистісного смислоутворення  34-40

Дьяконов Г. В., Слободяник Т. В.  Психологічні особливості діалогічної проективної методики незавершених речень  40-47

Зачесова И. А., Калинкина К. В.  Интенциональная организация детского диалога и взаимоотношения собеседников  47-54

Калмикова Л. О.  Психолінгвістичні принципи формування мовленнєвої діяльності в дітей старшого дошкільного віку  54-60

Корніяка О. М.  Вивчення розвитку комунікативної компетентності студентів  60-69

Ніколайчук І. О.  Читацька компетентність як фактор взаємодії з художнім текстом  69-76

Пилипчук С. В.  Психологическая основа процесса обучения иностранным языков через интерязык в дошкольном возрасте 76-83

Роменкова В. А.  Народная колыбельная песня как средство формирования образа мира ребенка  83-89

Харченко Н. В.  Проблема моделювання мовленнєво-мислиннєвого процесу в психолінгвістичній науці  89-95

Шибаева С. Н.  Учебное сотрудничество и его реализация в образовательной технологии скорочтения  95-102

МОВОЗНАВСТВО

Галунова Н. М.  Формуваня мовної свідомості та мовленнєвої компетенції в онтогенезі (за результатами проведення вільного асоціативного експерименту з дітьми молодшого та середнього дошкільного віку)  103-108

Горошко Е. И.  От психолингвистики 2.0 к психолингвистике 3.0: Quo Vadis?  108-124

Компанцева Л. Ф.  Информационно-коммуникативные технологии: когнитивно-прагматический и социально-философский аспекты  125-130

Кузнєцова Т. В.  Типологія аксіологічних моделей мас-медійної інформації  130-137

Навальна М. І.  Перифрази в мові сучасної української періодики  138-144

Пальчевська О. С.  Семіотична реконструкція образів у британських фольклорних текстах оказіональних примовок  144-151

Румянцева И. М.  О психической сущности языка и речи  151-156

Тамерьян Т. Ю.  Речевая способность как база формирования полилингвизма  156-164

Цейтлин С. Н.  Ребенок как конструктор собсивенной языковой системы  165-171

Шаяхмет А. К.  Детское двуязычие в Казахстане: психолингвистический аспект  172-179

Щербакова Н. В.  Псевдонім для віртуальної особистості  179-183

СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ

Андрощук А. Г.  Теоретичні засади психолінгвістичного виміру сучасної освіти: концептосфера мовних засобів впливу  184-190

Андрухович А. А.  К обоснованию категории гендера в современном научном дискурсе  190-195

Заболотна Т. В.  Лексико-стилістичні особливості віртуальної реклами  196-202

Карп’юк М. Д.  Психолого-педагогічні фактории становлення комунікативної компетентності учнів ПТНЗ  203-213

Кужільна Л. В.  Образ «людського єства» як найвищої національної цінності у творах М.Вінграновського для дітей (образ мовної особистості)  214-223

Осова О. О.  Ділова гра в системі формування комунікативної компетенції студентів на заняттях з іноземної мови  224-228

Супрун Л. В.  «Літературно-науковий вістник» на шляху європеїзації української мовної ментальності  229-235

Холод О. М.  Чотири властивості інмутації як системи  235-244

Шевченко А. С.  Засоби масової інформації як фактор ресоціалізації засуджених до позбавлення волі  244-253

ІНДЕКСУВАННЯ

book3.jpg
<< < жовтня 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
332939
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
У цьому місяці
Всі дні
2
131
867
11112
332939

Your IP: 54.196.72.162