title

Психолінгвістика, 2016, Вип. 20 (1)/(2)

 

Психолінгвістика. Психолингвистика. Psycholinguistics: [зб. наук. праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»]. – Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М., 2016. – Вип. 20 (1). – 238 с.

Психолінгвістика. Психолингвистика. Psycholinguistics: [зб. наук. праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»]. – Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М., 2016. – Вип. 20 (2). – 140 с.




ПСИХОЛОГІЯ

Ахутина Т.  Смысл, смысловое поле и модель ситуации текста  15-26

Богрова Х.  Результати дослідження просодичного компоненту мовлення у дітей дошкільного віку  26-35

Волженцева И.  Теоретический анализ проблемы просодического компонента речи дошкольника и эмоциональности как основы его развития  35-49

Гордиєнко-Митрофанова И., Саута С.  Игривость: влияние возрастных особенностей на вербальное поведение испытуемых  50-64

Засєкіна Л.  Переживання подій та їх психолінгвістична репрезентація в автобіографічній пам’яті: репродукція чи реконструкція  65-77

Ivashkevych E. Z.  Problem of Explication of Social Intellect of the Person  77-87

Ivashkevych E. E.  Psycholinguistic Aspects of Narrative Discourse  87-97

Калмиков Г.  Дискурсивні практики як компоненти професійно-мовленнєвої діяльності психологів  98-111

Карп’юк М.  Універсалія «Душа» в контексті інноваційних (ченнелінгових) знань ХХІ століття  111-124

Кириченко Т.  Психологічні особливості саморегуляції вчителя в комунікації у процесі мовленнєво-педагогічного спілкування  125-135

Крилова-Грек Ю.  Психолінгвістичні аспекти впливу символічних образів у медіа просторі  136-145

Кючуков Х., Ушакова О., Яшина В.  Изучение когнитивного аспекта в развитии речи дошкольников  146-154

Kyuchukov H.  Bilingualism and Cross-Cultural Study of Language and Cognitive Development  154-161

Мачикова М.  Ретроспективний аналіз дослідження феномену довіра психологічної наукою  162-173

Ringblom N.  Using Main as a Tool to Access and Evaluate Grammatical Knowledge in a Weaker Language: a Case of Swedish-Russian Bilingual Children who Attend Mother Tongue Instruction  174-193

Сериков В.  Професійна компетентність викладача вищого навчального закладу: психолінгвістичний вимір  193-203

Stangaine I.  Preschooler’s Dialogue Speech Development of the Play  203-217

Харченко Н.  Суб’єктивність як істотна ознака аудіювання  217-230

 

МОВОЗНАВСТВО

Акімова Н.  Фрагментарність новинної інтернет-комунікації як фактор, що ускладнює її розуміння  12-20

Борисова Н.  Когнітивний підхід при засвоєнні студентами англійської граматики  21-29

Денисевич О.  Специфіка структури асоціативних полів рекламної лексики  30-39

Заболотна Т.  Аналіз перекладацької рецепції семантики колірних знаків сучасної української поезії  39-48

Kapranov O.  Speech Rate and Filled Pauses as Variables Involved in EFL Students’ Identifi cation of Australian English  49-63

Компанцева Л.  Масові комунікації в міждисциплінарній парадигмі: державна безпека, соціальні комунікації, психолінгвістика  63-76

Костик Є.  Проблема сприйняття і розуміння іншомовного мовлення студентами нефілологічних факультетів  77-88

Postolova I., Tomarieva N.  Some Aspects of Psycholinguistic Associations of Pharmacy Students  89-99

Холод О.  Соціальні комунікації як соціальна компетенція в концепції дослідників Вашингтонського університету (США)  99-113

Христич Н.  Вплив національного менталітету на перекладацьку рецепцію  113-123

Швець Н.  Структурні типи іхтіонімів в англійській, французькій та українській мовах  123-132

 

ИНДЕКСИРОВАНИЯ

book3.jpg
<< < Сентябрь 2017 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
319891
Сегодня
Вчера
На этой неделе
В этом месяце
Все дни
6
127
956
3778
319891

Your IP: 23.20.13.165