title

Психолінгвістика, 2015, Вип. 18 (1)/(2)

 

Психолінгвістика. Психолингвистика. Psycholinguistics: зб. наук. праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький: ФОП Лукашевич О.М., 2015. – Вип. 18 (1). – 184 с.

Психолінгвістика. Психолингвистика. Psycholinguistics: зб. наук. праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький: ФОП Лукашевич О.М., 2015. – Вип. 18 (2). – 208 с.




ПСИХОЛОГІЯ

Бутакова Л. О.  Концепт «семья» в языковом сознании школьников: региональное исследование  15-26

Ivashkevych E. Z.  Developing of Social Intellect Through Communicative Behavior of Students  27-38

Калмиков Г. В.  Мовленнєва особистість психолога  38-49

Кючуков Х. С., Ушакова О. С., Яшина В. И.  Изучение особенностей речевого развития детей дошкольного возраста в условиях билингвизма  50-58

Мачикова М. К.  Формирование имиджей украинского и российского военнослужащих в Интернете как результат социальной перцепции (на материале социальных сетей)  59-69

Мілінчук В. І.  Експресивна дислалія як мовленнєве порушення у дітей  70-79

Навальна М. І.  Нові функціональні вияви жаргонізмів у мові української періодики на початку XXI ст.  79-88

Орап М. О.  Одиниця репрезентації змісту мовленнєвого досвіду: теоретичний аналіз  89-98

Савелюк Н. М.  Психолінгвістичні особливості молитви як основного жанру релігійного дискурсу  99-110

Tamrazyan A. S.  The Process of Masterning Imitaiton as the Basic Cognitive Operation and Verbal Tool  110-121

Турчак О. М.  Вербальні прояви тривожності у писемному мовленні студентів  121-129

Федосєєва І. В.  Особливості прояву комунікативної толерантності в структурі професійної діяльності вчителя  129-139

Цьось Ю. А.  Емпірична реальність комунікативно-мовленнєвих стилів студентів  140-151

Chala Yu. M.  Training of Psychologist as Development Factor of Personal Experience of Future Expert  151-164

Чміль Н. С.  Вербальна репрезентація концепту «професія богослова» у студентів духовних та світських ВНЗ  164-174

 

МОВОЗНАВСТВО

Акімова Н. В.  Дослідження особливостей розуміння інтернет-комунікації за допомогою діалогічного та мультимедійного експериментів  15-23

Калужинська Ю. В.  Нові функціональні вияви лексем на позначення негативних економічних процесів у мові української сучасної періодики  23-32

Лапшина І. М., Козак І. І.  Порівняльні аспекти формування мовної особистості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку  33-42

Недашківська Т. Є., Загородня О. Ф. Комплексний аналіз стимулів в асоціативному експерименті  42-61

Недашківська Т. Є., Самійлик С. В.  Проблема формування стимульного списку для психолінгвістичного дослідження  61-73

Панченко Т. С.  Фукціонально-семантичні особливості суржику в мові української періодики на початку XXI ст.  74-84

Петрова Г. Л.  Зіставний психолінгвістичний аналіз назв продуктів харчування в українській та новогрецькій мовах (на матеріалі асоціативних
полів слів-стимулів молоко/γαλα)  84-95

Serdiuk N. Yu.  The Foreign Language Teachers’ Pedagogical Refl ection of Their Activities and Speech During a Teaching Practice at School  95-103

Храбан Т. Е.  Использование экспериментальных методик в исследовании семантического поля концепта  104-113

Швець Т. А.  Прислів’я як засіб відображення гендерних стереотипів (на матеріалі французької мови)  113-121

Юдко Л. В.  Актуалізація дискурсу толерантності в електронних медіа (сугестивний аспект)  122-132

 

СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ

Грубич К. В.  Концепт «їжа» у формуванні ефективних соціальних комунікацій на телебаченні  133-141

Досенко А. К.  До питання динаміки розвитку української блогосфери  141-149

Зубарєва М. А.  Психолінгвістичний підтекст подій Євромайдану в незалежній Україні  150-160

Курдюмова И. М.  Педагогические теории в свете развития социальных коммуникации с помощью он-лайновых технологий в процессе учения  161-169

Мельникова О. С.  Специфіка дисидентської комунікації на прикладі діяльності самвидавного журналу «Український вісник» та «Радіо свобода»  170-180

Dwivedi R.  Psycholinguistics and Sanskrit: is Devabhasha Mother of Psycholinguistics?  181-185

Сибирякова Е. А.  Принцип конвергенции в системе мультипликативной коммуникации: к вопросу о медиа-дискуре  186-197

ИНДЕКСИРОВАНИЯ

book3.jpg
<< < Сентябрь 2017 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
319891
Сегодня
Вчера
На этой неделе
В этом месяце
Все дни
6
127
956
3778
319891

Your IP: 23.20.13.165