Зразок 1:

У статті викладено результати емпіричного дослідження властивостей організації мовленнєвого досвіду особистості. Аналіз наукової літератури засвідчив, що введення поняття «мовленнєвий досвід» є перспективним для означення і системного вивчення закономірностей функціонування феноменів мовлення у свідомості особистості. Мовленнєвий досвід розглядається як систем, спрямована на здійснення мовленнєвого освоєння особистістю світу, котра є процесом і продуктом накопичення, упорядкування та систематизації у мовленнєвій формі результатів такого освоєння. Організація цієї системи є її структурно-функціональною характеристикою. Властивостями організації визначено висоту та ступінь організованості. У публікації здійснено аналіз емпіричного дослідження, за результатами якого висота організованості розглядається як взаємне доповнення функцій елементів мовленнєвого досвіду у взаємозв’язках внутрішньої та зовнішньої структури, а ступінь організованості – як генералізація та ієрархізація функцій елементів внутрішньої структури у зовнішній.

Ключові слова: мовлення, мовленнєвий досвід, організація, висота організованості, ступінь організованості.

 

Зразок 2:

Статтю присвячено проблемі формування франкомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів. На основі аналізу, узагальнення й систематизації наукових джерел висвітлено нейролінгвістичні, психологічні (як єдність когнітивного й особистісного складників), мовні (фонетичні, граматичні, лексичні особливості), лінгвокультурологічні засади вивчення французької мови, які у своїй єдності та безперервній взаємодії становлять психолінгвістичні передумови формування франкомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів як суб’єктів вивчення не лише системи іноземної мови, але й культури, менталітету носіїв мови, яку вони вивчають, що вимагає певного рівня сформованості психічних властивостей особистості та активізацію її психічних процесів. Зроблені у статті висновки можуть бути використані під час теоретичного обґрунтування та практичної розробки методики особистісного розвитку студентів лінгвістичних спеціальностей.

Ключові слова: психолінгвістичні передумови, комунікативна компетентність, франкомовна комунікативна компетентність, французька мова, майбутні вчителі.

INDEXING

book3.jpg
<< < September 2017 > >>
Mo Tu We Th Fr Sa Su
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
319891
Today
Yesterday
This Week
This Month
All days
6
127
956
3778
319891

Your IP: 23.20.13.165