title

Психолінгвістика, 2012, Вип. 11

Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”]. – Переяслав-Хмельницький: ФОП Лукашевич О.М., 2012. – Вип. 11. – 316 с.


Титул 
Зміст 
Відомості про авторів 

ПСИХОЛОГІЯ

Дем’яненко С.Д.  Теоретичні засади метамовних проявів у дітей дошкільного віку  17-22

Дереча А.А.  Розвиток вербальної креативності підлітків за допомогою тренінгової програми  22-29

Зачесова И.А., Гребенщикова Т.А.  Выражение интенций в детских диалогах и их распознавание детьми и родителями  29-37

Калмикова Л.О.  Теорія формування у дітей дошкільного віку мовленнєвої діяльності  37-46

Карп’юк М.Д.  Медитація як засіб самореалізації та самооздоровлення в життєпросторі студентів ПТНЗ  46-54

Корніяка О.М.  Розвиток комунікативної компетентності фахівця: традиції та інновації  55-66

Король Л.Д.  Емпіричний аналіз толерантності та інтолерантних установок особистості в умовах білінгвізму  66-74

Кючуков Х.С., Юсева В.Р.  Лексическое богатство и теория сознания двуязычных детей  74-82

Мазуренко В.А.  Мовлення як предмет нейропсихологічного і психолінгвістичного дослідження  82-89

Новикова Г.П.  Формирование языковой компетенции студента в социально-культурном пространстве ВУЗа  89-95

Орап М.О.  Психологічний аналіз поняття “мовленнєва організація особистості”  95-103

Перхайло Н.А.  Психолінгвістичні засади формування текстотворчої компетентності старшокласників  104-112

Пилипенко Н.Г.  Психолінгвістичні аспекти дослідження проблеми життєвих стратегій особистості  112-118

Репецька А.В.  Психосемантичний підхід щодо дослідження екзистенціальної рефлексії особистості  118-127

Ривина Е.К.  Язык изобразительного искусства в художественно-эстетическом развитии детей дошкольного и младшего школьного возраста  127-134

Хворост Х.Ю.  Психологічні особливості прояву інформаційної позиції майбутніх фахівців документознавства та інформаційної діяльності  134-141

Яценко Т.С.  Визуализация психического в целях его глубинного познания  142-160

МОВОЗНАВСТВО

Герцовська Н.О., Гутиряк О.І.  Психолінгвістичні аспекти лексико-семантичних полів успіху (на матеріалі англійської та української мов)  161-166

Горлачева В.В.  Манипулятивная направленность коммуникативных стратегий рекламы мобильных телефонов  166-171

Кушмар Л.В.  Характеристика лексичного та асоціативного значень понять економічної сфери використання  171-179

Мелкумова Т.В.  Поліфункційність риторичних фігур  179-183

Ringblom N.  Language separation in early childhood: one system or two?  183-195

Селіванова О.О.  Когнітивне підґрунтя метафоричної номінації  195-204

Слєпиніна Н.О.  Концепт, поняття, слово, значення: теоретичні проблеми розмежування  204-212

Трифонов Р.А., Якименко О.О.  Письменницька метамовна рефлексія загально-концептуального спрямування, відображена в інтерв’ю  212-221

Христич Н.С.  Стилістичний повтор як ефективний засіб психологічного впливу (на матеріалі виступу англійських політиків)  221-228

Цейтлин С.Н., Рогожкина Г.С.  Количественно-именные сочетания русского языка в онтолингвистическом аспекте  228-236

Швець Т.А.  Національна специфіка фразеологічних одиниць французької мови як засіб самовираження народу-творця 236-241

СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ

Бутиріна М.В.  Реклама та зв’язки з громадськістю: технологічний вимір  242-247

Грейліх О.О.  Культура мовлення вчителя як передумова ефективної професійної діяльності  247-254

Мельниченко С.А.  Соціально-психологічні особливості спілкування підлітків у скаутській організації  254-259

Мороз В.Я.  Теоретична рефлексія понять “модель”, “моделювання”, “картина світу”, “модель світу” у парадигмі соціальних комунікацій  259-265

Нагорняк М. В.  Формування мовленнєвої особистості майбутнього радіожурналіста (на матеріалах навчальної інформаційної програми “студентська хвиля”)  265-273

Нікітчина С.О.  Cпілкування студентів ВНЗ з викладачами засобами дидактики як умова забезпечення ефективності сучасних комунікативних технологій  273-280

Сербін С.М.  Рефлексія в прямоефірному мовленні  280-290

Тонкіх І.Ю.  Журналістські блоги як форма впливу на громадську думку в українських Інтернет-ЗМІ  290-297

Федосєєва І.В.  Особливості вивчення комунікативної толерантності студентів ВНЗ  297-306

INDEXING

book3.jpg
<< < September 2017 > >>
Mo Tu We Th Fr Sa Su
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
320344
Today
Yesterday
This Week
This Month
All days
59
163
1409
4231
320344

Your IP: 23.20.13.165